Prvou pomocou pri nefunkčnom pripojení je tzv. reštart WiFi routra. Zrealizujete ho odpojením od elektrickej energie a znovupripojením. Na zariadení prosím nič nestláčajte, mohlo by dôjsť k vyresetovaniu routra, čím ho dostanete do továrenských nastavení.
Skontrolujte si prosím, či máte na svojom televízore nastavený ako zdroj "HDMI1".
Diaľkové ovládanie k STB Vám radi vymeníme na adrese Na Karlove 25 v Banskej Bystrici v pracovné dni v čase od 09:00 do 17:00 hod. Prineste nám prosím pôvodné diaľkové ovládanie, aby sme Vám odovzdali správny typ vhodný k Vášmu STB.
Užívateľská zóna moj.bbxnet.sk je portál vytvorený pre našich zákazníkov, kde nájdu informácie týkajúce sa zmluvy, platieb, aktuálnej viazanosti a podobne. Zároveň tu môžu potvrdzovať dodatky k zmluve o pripojení pri zmene služby, resp. končiacej sa viazanosti. Prihlasovacie údaje do užívateľskej zóne sú uvedené na zmluve o pripojení, prípadne Vám ich vieme na vyžiadanie zaslať e-mailom.
Odporúčame si nastaviť trvalý príkaz v banke v zmysle rozpisu platieb, ktorý od nás dostanete pri inštalácii, ktorý máte k dispozícii v užívateľskej zóne moj.bbxnet.sk.
Našim zákazníkom sme na zákazníckej linke 0850 250 250 k dispozícii každý deň v roku v čase od 09:00 do 17:00. Pokiaľ nás budete kontaktovať mimo uvedených hodín, zavoláme Vám späť hneď, ako to bude možné.
S našimi zákazníkmi komunikujeme prioritne telefonicky, resp. elektronicky. Ak nám chcete vrátiť zapožičané zariadenie, urobte tak prosím na adrese Na Karlove 25 v Banskej Bystrici v pracovné dni v čase od 09:00 do 17:00 hod. V každom prípade nás vopred kontaktujte telefonicky.
21 rokov hrdo poskytujeme internet
18 hrdinov sa o vás denne stará
12 hrdinských inštitúcií podporujeme a sponzorujeme
5890 zákazníkov používa naše služby
© 2023 BBX s.r.o. Všetky práva vyhradené.